دوستانـــ ـ ـ من پا برهنه اند ...

http://uupload.ir/files/yb1j_girls_(440).jpg

دوست عجب امنیت خوبی ست …
میتوانی با او خودِ خودت باشی …
میتوانی دردهایت را …
هرچندناچیز …
هرچند گران …
بی خجالت با او در میان بگذاری …!
از حماقت هایت بگویی …
دوست انتخاب آزاد توست،اختیار توست …!
نامش را در شناسنامه ات نمی نویسند …!
نامت را در شناسنامه اش نمی نویسند …!
دوست عرف نیست …
عادت نیست …
معذوریت نیست …
دوست از هر نسبتی مبراست …!
دوست سایبان دلچسبی ست ،
تا خستگی ات را با او به فراموشی بسپاری …!
به سلامتی دوستهای خوب من . . .



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت18:07---24 مرداد 1395
دوست

حتی اسمشم ارامش بخشه

18 سالمه و 18 ساله فقط یک دوست دارم

بقول شما پا برهنه

صاف و زلال

تنهایی های نداشتم به اون خلاصه میشه

چجوری شد؟؟؟

کی بود؟؟؟

کجا بود؟؟؟

اینارو یادم نمیاد

فقط یادمه تا بوده این کلمه بینمون بوده

دوستی

که البته از دوستی گذشته و برادری شده

فک کنم از دلایلی که تا حالا با جنس مخالف ارتباط و دوستی برقرار نکردم یکیش همین بوده...
البته خب به شخصه علاقه ای به این کار نداشتم و این کار کلا اشتباهه

دوستای شمارو نمیشناسم و ندیدم

ولی همین که میبینم یه وبلاگ زدین به این عنوان نشون میده هم شما اونارو دوست دارین هم اونا شمارو

البته این تنها دلیلش هم نیست ولی خب احساس من اینو میگه

اگ از ماورا چیزی بدونین خب متوجه هستین که کائنات نسبت به هر کنش ما واکنش نشون میدن و هیچ چیز بی جواب نمیمونه

دوستی هم همینطوره...

بشخصه درک کردم این موضوع رو

اگ همه رو ادم دوست داشته باشه همه اونو دوس دارن و برعکس

هرچند گاهی انسان احساس میکنه تنهاس و هیچ دوستی نداره ولی
خدا
همیشه هست حتی تو تنهایی

و من فکر میکنم تنهایی اصن وجود نداره

خدا

همه رو دوست داره

این خود انسانه که با طرز فکر اشتباهش درون خودشو شعله ور میکنه و این فکرو میکنه که همه دشمنشن...

گفتم که کائنات واکنش نشون میدن...حتی به فکر ما

مطالب وبتون رو کمی مطالعه کردم

البته دوستی رو نمیشه در جمله بیان کرد ولی

مطالبتون زیبا بود

امیدوارم زندگیتون سرشار از دوستی و محبت باشه

بخصوص تو دوستیتون با دوستاتون امیدوارم دوست داشتن شما بیشتر از دوست داشتن اونا باشه همیشه...انشاالله

امضا:...

یا مولا اباالفضل
پاسخ:ممنونم که وقت گذاشتی واسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 مرداد 1395 | 17:6 | نویسنده : الهام جووون |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.